Empire of Hidden Treasures - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jarlentamara - WaarBenJij.nu Empire of Hidden Treasures - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jarlentamara - WaarBenJij.nu

Empire of Hidden Treasures

02 December 2014 | Nederland, Eindhoven

Lieve allemaal!

Morgen mogen we weer samen met onze rugzakken en klompjes een kleine maand op pad, Peru dit keer, Waauw!

Echter voordat we vertrekken al een kleine uitdaging hahaha, geen betrekkingswaan hoor....Ik boek voor de aankomstnachten altijd een hotel en laat ik nu gisteravond laat te horen krijgen dat ons hotel dubbele boekingen heeft gedaan # lekker op tijd # slecht voor een goede nachtrust # en kan ons dus niet herbergen. Lima is behoorlijk volgeboekt, want... The United Nations Climate Change Conference, COP20 will be held in Lima, Peru, from December 1-12, 2014 hahaha (hoe krijg ik het voor elkaar hoor ik jullie denken) geen ‘fatsoenlijke betaalbare kamer’ meer te krijgen, zo leek het even. A little bit of last minute stress, maar het is gelukt, we hebben iig onderdak. Zou het komen omdat we gewoon echt ready to go waren (ook voor het eerst) en dat gevoel van ‘last minute stress’ een beetje bij ons hoort...

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
AMSTERDAM - Door een technische storing bij KLM zijn alle KLM-vluchten op Schiphol vertraagd.
Seriously? Spannend hoor, zal morgen toch wel opgelost zijn :-)

p.s stuur mij een mail als je van de mailinglijst af wil

Liefs Tamara en Jarl

• 02 December 2014 - 18:30

Shirley, Martijn En Beau:

Hi lieverds, een ongelooflijke gave reis toegewenst! Natuurlijk gaat het goedkomen! KLM had vandaag vertraging, dus morgen niet

• 02 December 2014 - 18:42

Loes:

Wil jullie een waanzinnig mooie reis toewensen.
    Kom op, een beetje stress hoort er bij hoor. Zal allemaal best goed komen.
    Heel veel plezier.

• 02 December 2014 - 19:01

Loes En Jos:

Heel veel plezier, but . . . . . .take care.
    Liefs van ons

• 02 December 2014 - 19:04

Mama:

heel goede reis tamara en jarl liefs mama

• 02 December 2014 - 19:06

haha Loes, ja beetje stress hoort erbij!

• 02 December 2014 - 19:06

haha Loes, ja beetje stress hoort erbij!

• 02 December 2014 - 19:07

oh... dubbel, beetje ongeduldih

• 04 December 2014 - 11:48

Sybille.elshorst:

Tamara en Jarl bedankt voor de invormatie,dat jullie een goede vlugt hadden en goed zijn aangekomen.hier is zo wat mieselsneuw gevallen,maar zondag zou weer de zon scheinen.het is donderdag11.45 uur.nu zitten jullie in een andere werelt wat mooie,om dit te genieten.heel lieve groetjes MAMA**********