60 hrs & just noodles - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jarlentamara - WaarBenJij.nu 60 hrs & just noodles - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jarlentamara - WaarBenJij.nu

60 hrs & just noodles

Door: Tamara en Jarl

09 Januari 2007 | Nederland, Eindhoven

Dat wordt onze titel van het boek dat we zouden kunnen gaan schrijven over onze lange wachttijd op airport Delhi. Airport Delhi is misschien 2x zo groot als Airport Eindhoven, met 2 coffee bars, 2 winkeltjes en o ja toch wel smerig en chaotisch.

Na 60 uur wachten hadden we eindelijk een plekje weten te bemachtigen in een vliegtuig terug naar Nederland.

Het was een geweldige reis, maar helaas was de afsluiting een nachtmerrie! Gisteren zijn we om 11.00 uur eindelijk in het Eindhovense onder de douche kunnen springen en in bed gedoken.

We zijn nog nooit zo blij geweest om thuis te zijn en daadwerkelijk terug te keren naar Nederland.....

Liefs Jarl en Tamara

• 09 Januari 2007 - 10:55

Ivo & Nicole:

Wat zijn we blij dat jullie weer thuis zijn. We hadden na enkele telefoontjes met pap en gezoek op internet eindelijk het goede nieuws gekregen dat jullie een plekje hadden weten te bemachtigen naar NL. We wisten niet precies wanneer jullie weer natte bodem onder jullie voeten zouden hebben en wachtten dus maar even af. Jarl, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Liefs
    Nicole, Ivo, Collin

• 09 Januari 2007 - 14:20

Bas En Anouk:

Jarl eerst proficiat met je verjaardag.
    Rust goed uit, en als jullie klaar zijn voor bezoek, laat het ff weten.

Kus