Herre we go again - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van jarlentamara - WaarBenJij.nu Herre we go again - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van jarlentamara - WaarBenJij.nu

Herre we go again

Door: Tamara en Jarl

01 December 2007 | Sri Lanka, Colombo

hallo allemaal,

we mogen weer eens gaan genieten van een ander werelddeel. Dit keer niet echt voorbereid, maar we gaan ervoor. Onze rugzakken staan klaar en gelukkig zijn de weergoden ons goed gezind voor morgen: STORM, ja ja! Allemaal duimen dat we toch kunnen opstijgen LOL.

we houden jullie op de hoogte.

groetjes, de bobsters

• 01 December 2007 - 23:20

5xel:

Veel plezier.
    groetjes ook van Sint en Piet

• 02 December 2007 - 08:46

Armand & Nakkie:

Geniet ervan jongens!! We duimen voor een mooie vakantie en een behouden thuisreis, LOL!!! Groetjes, Armand & Nakkie.

• 03 December 2007 - 08:42

SHirley & Martijn:

He bobbers

hebben nog gebeld maar helaas waren we te laat of de telefoon lag nog thuis? Desondanks willen we jullie een fantastische reis wensen in een prachtig land! Heerlijk land met absoluut 'Jarl & tamara 'facetten, haha! Let op de apen in Sigriya. Geniet....!!! Kus Shir & Tijn

• 03 December 2007 - 08:49

Charlotte:

Hoi Tamara & Jarl,

Alvast een goede reis gewenst (met niet al te veel turbulentie) en een hele fijne vakantie in Sri Lanka!
    Nemen jullie een pakje thee voor me mee? ;-))

Groetjes,
    Charlotte

• 04 December 2007 - 18:18

Sebas En Anne:

Heel veel plezier en geniet er van. Wij zullen wel weer genoegen(moeten) nemen met de foto's.....LOL

• 10 December 2007 - 08:58

Bas En Anouk:

Hallo jullie 2,

Heel veel plezier tijdens jullie nieuwe reis. Geniet ervan we volgen jullie graag weer.